[HBF] Neugraben bier

Doug Moyer shyzaboy at yahoo.com
Son Apr 10 19:51:52 CEST 2005

Please help! I am in Neugraben for two days (Sunday and Monday). Where can I find a big selection of beer? I do not have a car. Please reply directly as I am not a list member. (Since I cannot speak or read German - sorry.)

Translation from Altavista's Babelfish:

Bitte Hilfe! Ich bin in Neugraben für zwei Tage (Sonntag und Montag). Wo kann ich eine grosse Vorwähler des Bieres finden? Ich habe nicht ein Auto. Antworten Sie bitte direkt, da ich nicht ein Liste Mitglied bin. (da ich nicht den traurigen Deutschen sprechen oder lesen kann -.)
Doug Moyer

Star City Brewers Guild: http://www.starcitybrewers.org

The Shyzabrau Homebrewery: http://users.adelphia.net/~shyzaboy/homebrewery.html