Re: AW: [HBF] Rotationsanschwänzer

Dan Listermann dan at listermann.com
Fre Feb 25 14:13:31 CET 2005

Entschuldigen Sie mir, aber meine Hochschule Deutsch ist nicht gut.  Ich
muss Englisch schreiben.

If the sparge arm does not rotate, the likely cause is a bent wire at the
joint of the arm where the little ball that holds the assembly together.
Try to see if you can straighten this wire by pushing on the ball.

Maybe Phil can translate.

Dan Listermann