[Wiener Bierbrauerstammtisch] Nächster Stammtisch (ANMELDUNG ERFORDERLICH!)

Michael Holzeis michael.holzeis at holzeis.com
Di Nov 20 11:46:24 CET 2007

Servus Braukollegen,

habe mich aufgrund Eurer Schilderungen am Bierfestival schon sehr
gefreut auf diesen Nachmittag/Abend!!!
Leider habe ich ein unverschiebbares Familienereignis übersehen und kann
daher nicht kommen. Die Pflicht ruft!
Wäre gerne wieder einmal dabei gewesen, gerade in diesem Fall,
natürlich!

An alle ein vorsichtiges "Schönen Advent!" (mehr wäre doch etwas
verfrüht!) und habt einen schönen Abend!

Michael

Mit freundlichen Grüßen / Best Regards

Ing. Michael Holzeis
Geschäftsführer
General Manager

holzeis
Kellereibedarf Knopf GmbH
Gurkgasse 16 | 1140 Wien | Austria

mobil   +43 664 84 98 111
fax      +43 1 982 82 08

info at holzeis.com
www.holzeis.com

The information in this email is confidential and may be legally
privileged. Access to this email by anyone other than the intended
addressee is unauthorized. If you are not the intended recipient of this
message, any review, disclosure, copying, distribution, retention, or
any action taken or omitted to be taken in reliance on it is prohibited
and may be unlawful. If you are not the intended recipient, please reply
to or forward a copy of this message to the sender and delete the
message, any attachments, and any copies thereof from your system.

This footnote also confirms that this email message has been scanned for
the presence of computer viruses.